roflmao

ja, idag var vi i en saltgruva (bilder kommer senare) slickade på allt som gick att slicka på för att kontrollera att det faktist var salt. tror vi var i gruvan ca:1,30 tim. efter det så gick vi och åt. (jag blev inte ett dugg mätt) så jag blev riktigt jävla anti mot allt. vi fick en guidad tur på krakow, vilket var ganska trist eftersom vi hade tillbringat 7 tim där igår. tillslut fick vi äntigen vår efterlängtade mat ranson för dagen. efter det fick vi för oss att tatuera oss (hittade en kul snubbe som ville säga att han var våran farsa) men skolsköterskan/kuratorn sa nej... (bisvikelse) jaja jag får la nöjja mig med att folk har glömt kvar godis i mitt rum. plus att dem bjöd på glas nyss för att johan fyllde år! grattis till han!


/primer

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Ha, ha, du är rolig du Johannes. Du får skaffa en tatuering som man gnuggar fast istället. Nu är det dags för klassen att börja sjunga upp, för nästa vecka kör vi igång med att öva inför skolavslutningen. Lycka till med resten av resan!

2009-05-01 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0